Forum Zadłużonych - Pomoc zadłużonym w wyjściu z długów

Forum dla osób zadłużonych. Metody i porady dla dłuzników jak wyjść z długów.

GetBack + Wezwanie z sadu

Porady i pomoc zadłużonym jak wyjść z pętli długów.

GetBack + Wezwanie z sadu

Postprzez KrolowaDlugow » 13 paź 2017, o 00:40

Dziś odebrałam awizo z GetBack z jakimś nakazem. I z sadu w sprawie długu GetBack. Niestety telefonicznie (póki co) doszłam do ugody 3 tygodnie wcześniej. Zapłaciłam 1 ratę.nie podpisałam ugody która przesłali mi na e maila i kazali w dwóch egzemplarzach odesłać. I co? Nie wyslalam a tu taka niespodzianka i takie pisma. Moj blad ze dogadywalam sie telefonicznie z nimi.
Ale co teraz mam zrobić? Co z tym wezwaniem ?
Oczywiście mam 14 dni na spłatę lub wysłania sprzeciwu.
Ale jak ? O co chodzi. Jestem zielona w tym temacie.
KrolowaDlugow

Warto sprawdzić

Doradca - reklama

Re: GetBack + Wezwanie z sadu

Postprzez robertas1 » 13 paź 2017, o 19:32

Oczywiście musisz wysłać sprzeciw od nakazu zapłaty, spokojnie opisz mi tutaj, jaki sąd, co to za dług, jaka jest wysokość roszczenia, najlepiej wklej sam pozew - bo jak rozumiem dostałaś nakaz zapłaty z dodatkowmi dokumentami gdzie wymienione są choćby twierdzenia dowodowe, jest to rubryka w której powód wpisuje na jakim dokumencie opiera twierdzenie że coś mu się należy
resztę napiszę jak będę więcej wiedział
mamy 2 tygodnie więc luzik
Co do dogadywania się przez telefon - masz rację - jest najczęsciej szkodliwe i zupełnie niepotrzebne.
Dobra informacja jest taka że skoro odebrałaś nakaz zapłaty to zapłacisz - o ile w ogóle - najwcześniej za rok.
robertas1

Postprzez KrolowaDlugow » 14 paź 2017, o 11:12