Kuki i zastraszanie

Temat na forum 'Forum dla zadłużonych' rozpoczęty przez Embel85, Marzec 22, 2018.

  1. Embel85

    Embel85 New Member

    Witam, ok. grudnia 2017 r. zaciągnęłam chwilówkę w firmie Kuki - ok 1900 zł do spłaty na dzień dzisiejszy. Zmusiła mnie do tego ciężka sytuacja finansowa. Miałam wtedy pracę w Polsce, jednak otrzymywane pieniądze nie pozwalały na normalną egzystencję. W styczniu 2018 r. postanowiłam wyjechać do Wielkiej Brytanii. Pożyczkodawca był na bieżąco informowany o zmianie sytuacji, zmianie adresu. Wielokrotnie prosiłam o porozumienie w sprawie spłaty, rozłożenie na raty. Niestety Kuki nie chce słuchać moich argumentów. Firma przybrała drogę zastraszania.
    13 marca otrzymałam maila z informacją o przekazaniu sprawy do windykacji zewnętrznej, a już po kilku dniach 16 marca dostałam informację o skierowaniu sprawy do sądu. 20 marca przyszedł mail o skierowaniu sprawy na drogę egzekucji komorniczej w Wielkiej Brytanii i mieście, w którym mieszkam (dodam że wynajmuję tu jedynie pokój, a właściciele to obcy mi ludzie).
    Kuki zdecydowanie przekracza swoje kompetencje i zastraszaniem mnie próbuje wyegzekwować płatność. Nie uchylam się od płatności, o czym informowałam firmę. Przekazałam im również informację, że dopiero rozpoczęłam pracę w Wielkiej Brytanii i z końcem marca zacznę regulować płatność. Niestety firma obrała drogę zastraszania. Bardzo proszę o pomoc. Poniżej tylko trzy wybrane maile od firmy Kuki. :(

    ------ Wiadomość oryginalna ------
    Temat: Kuki.pl – skierowanie sprawy do komornika
    Data: 2018-03-20 7:03
    Nadawca: "Kuki.pl"


    Witaj ***


    Informujemy, że nadal nie odnotowaliśmy spłaty zadłużenia z tytułu pożyczki numer 922252002. Na dzień dzisiejszy kwota do zwrotu wynosi 1.978,95 zł i z każdym dniem jest powiększana o maksymalne odsetki za opóźnienie!


    Rażące opóźnienie w spłacie zadłużenia zmusza nas do skorzystania z przysługującego nam prawa przeprowadzenia postępowania egzekucyjnego przez komornika z właściwością terytorialną dla miasta ***, uk.


    Jest to ostatnia szansa na kontakt z Kuki.pl i ustalenie indywidualnego planu spłat pożyczki!


    Saldo pożyczki można sprawdzić po zalogowaniu na Profil Klienta:


    Profil Klienta

    Pozdrawiamy,
    Dział Windykacja Klienta Kuki.pl

    Kuki
    +48 22 349 94 12
    windykacja@kuki.pl
    www.kuki.pl


    ------ Wiadomość oryginalna ------
    Temat: Kuki.pl – pozew sądowy
    Data: 2018-03-16 7:04
    Nadawca: "Kuki.pl"
    Adresat:***


    Witaj ***,


    W dalszym ciągu nie zostało uregulowane zadłużenie z tytułu pożyczki numer 922252002. Na dzień dzisiejszy kwot do zwrotu wynosi 1.976,35 zł i z każdym dniem jest powiększana o maksymalne odsetki za opóźnienie!


    Z uwagi na brak chęci polubownego załatwienia sprawy z Pani strony, niniejszym informujemy o przekazaniu sprawy do Działu Prawnego Kuki.pl w celu sporządzenia pozwu sądowego.


    Pozew przeciwko Pani zostanie złożony w VI Wydział Cywilny Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie.


    Jest to ostatnia szansa na kontakt z Kuki.pl i ustalenie indywidualnego planu spłat pożyczki!


    Saldo pożyczki można sprawdzić po zalogowaniu na Profil Klienta:


    Profil Klienta

    Pozdrawiamy,
    Dział Windykacja Klienta Kuki.pl

    Kuki
    +48 22 349 94 12
    windykacja@kuki.pl
    www.kuki.pl


    ------ Wiadomość oryginalna ------
    Temat: Kuki.pl – przekazanie sprawy do windykacji zewnętrznej
    Data: 2018-03-13 7:03
    Nadawca: "Kuki.pl"
    Adresat: ***;

    Witaj ***,


    Informujemy, że w związku z brakiem uregulowania pożyczki w kwocie 1.974,39 zł Pani zadłużenie zostało zakwalifikowane do portfela długów, które zostaną przekazane do windykacji zewnętrznej.


    Proszę się spodziewać bezpośredniego kontaktu ze strony wyspecjalizowanej firmy windykacyjnej.


    Jeżeli dokonali Państwo zmiany adresu zamieszkania, to prosimy o jego aktualizację, co pozwoli nam na skuteczne prowadzenie dalszych działań windykacyjnych.


    Saldo pożyczki można sprawdzić po zalogowaniu na Profil Klienta:


    Profil Klienta

    Pozdrawiamy,
    Dział Windykacja Klienta Kuki.pl

    Kuki
    +48 22 349 94 12
    windykacja@kuki.pl
    www.kuki.pl
     
  2.  
  3. IF85

    IF85 New Member

    Proszę o kontakt w tej sprawie: ifconsulting8500@gmail.com. Jestem doradcą finansowym i pomagam osobom zadłużonym.
     
  4. Tu nie ma żadnego zastraszania. Ewentualnie informacja o komorniku dosyć nieprecyzyjna. Najlepszym wyjściem w Pani przypadku jest założenie konta na stronie e-sądu i pilnowanie tego zapowiedzianego pozwu.
     
  5. Mariola

    Mariola New Member

    Witam
    Można się z nimi porozumieć. Po ludzku podchodzą do klienta. Ja zamknęłam sprawę w trzy miesiące. Mają przedłużenie spłaty i refinansowanie. Ważne żeby pozostawać w kontakcie telefonicznym.
     
  6. member419

    member419 Guest

    No właśnie to jest najgorsze w całym procesie oddłużania.
    Refinansowanie i przedłużanie spłaty - przecież nie za darmo...
    dobrze się zastanówcie czy stać Was na przedłużanie i refinansowanie.
    Nie warto pozostawać w kontakcie telefonicznym
     
    Rysieq i Guszek lubią to.
  7. sonia

    sonia New Member

    Hej, ją do nich dzwoniłam i się dogadałam. Właśnie chodzi o to aby z nimi rozmawiać to wtedy ci pomogą a nie czekać aż sprawa prawie zostanie sprzedana to nie mają jak ci wtedy pomoc to chyba normalne. Ja czekałam do 10 dnia dostałam pismo i w końcu zadzwoniłam. Pierwsza windykacja która mi pomogła ;) Kuki.pl podchodzi normalnie do osób będący w pętli. Serio z własnego doswiadZenia to wiem. Ale nigdy więcej już długów. Nigdy
     
  8. member419

    member419 Guest

    to bardzo się cieszę soniu, że się dogadałaś.
    Powiedz to może tym od których żąda się spłaty ponad drugie tyle co pożyczyli albo tym których ktoś rzekomo refinansuje i przez to mają mimo wpłat ciągle tyle samo do spłaty albo i więcej.
    Gdyby pożyczkodawcy działali w poszanowaniu prawa to na pewno ani ja ani paru innych tutaj nie próbowało by zniechęcać do kontaktu z "nimi"
    dlatego jeszcze raz Ci gratuluję i bardzo się cieszę Twoim szczęściem
     
  9. Agaga

    Agaga New Member

    Ja jestem stałą klientką firmy Szybka Gotówka i mogą ją z całego serca polecić każdemu, kto znalazł się w trudnej sytuacji finansowej. Jest bardzo bezpieczna i uczciwa.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji, personalizacji treści oraz tworzenia statystyk. Użytkownik wyraża zgodę na używanie cookies oraz ma możliwość ich wyłączenia w swojej przeglądarce.
    Zamknij zawiadomienie
  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji, personalizacji treści oraz tworzenia statystyk. Użytkownik wyraża zgodę na używanie cookies oraz ma możliwość ich wyłączenia w swojej przeglądarce.
    Zamknij zawiadomienie