Zapetlilem sie w dlugach totalnie, mam do splaty ponad 100 tys

Temat na forum 'Konsolidacja dla zadłużonych' rozpoczęty przez szymborek, Kwiecień 7, 2014.

  1. szymborek

    szymborek New Member

    Dzien dobry swego czasu zaciagnelem kredyty gotowkowe i wszystko bylo swietnie do czasu gdy nie starcilem dobrze platnej pracy, przez rok udawalo mi sie jeszcze je splacac gdy bylem bezrobotny, ale pracy nadal nie bylo, wiec pokusilem sie o zalozenie dzialalnosci nie bylo szans na dofinansowanie wiec pozyczylem troche od rodziny, no i teraz zapetlilem sie w tych dlugach totalnie mam do splaty w bankach ok. 100 tys, no i u rodziny ok. 50 tys, postawilem wszystko na jedna karte i narobilem sobie klopotow bo pieniadze wlozone w sklep nie zwracaja sie tak szybko jak oczekiwalem z tego tez powstaly male zaleglosci w splatach nie sa powyzej 90 dni, ale wpisy w bik-u sa i nikt nie chce mi pozyczyc takiej sumy, wydaje miesiecznie ok. 9000 zl ale jest to nie udokumentowane w dzialalnosci, chcialbym to wszystko upozadkowac i placic mniej, posiadamy z zona mieszkanie wlasnosciowe ale ono jest ze sluzebnoscia dla babci 86 letniej, nikt nie chce tego pod zastaw, a rozmowa z babcia na ten temat nie wchodzi w gre, zona zarabia ok 2000 na reke, tez nikt nie chce jej dac takiego kredytu, moze ktos z forumowiczow bedzie mial jakis pomysl na rozwiazanie tej sytuacji.
     
  2.  
  3. morka

    morka New Member

    Re: jak to wszystko rozwiazac

    A próbowałeś pożyczyć pieniądze u inwestora prywatnego? Myślę, że byłoby to dobrym rozwiązaniem. Inwestorzy na ogół nie sprawdzją BIK, a także mają dosyć tanie odsetki. Myślę, że to byłoby to!
     
  4. KNT

    KNT New Member

    Spróbuj sprzedać mieszkanie komuś kto uzna zakup mieszkania jako lokatę kapitału. Po wygaśnięciu służebności osobistej taki ktoś będzie mógł odzyskać środki. Nawet jeśli na nieruchomości widnieją już jakieś niepokojące wpisu nie będzie to całkowitą przeszkodą.
     
  5. Navas

    Navas New Member

    Kwota wysoka, ale nie zaporowa, Idea Expert np. wiem, że do 200 tys. pomaga załatwić nawet. Z rozkładem do 10 lat. Możesz spróbować tam - jak mają oferty z kilku banków, to może któraś będzie odpowiadać i też będziesz się na nią w stanie załapać.
     
  6. szymek1981

    szymek1981 New Member

    jeśli szukasz prywatnego inwestora wejdz na pozyczki-pozabankowe.pl firma pośredniczy w udzielaniu pożyczek od osób prywatnych
     
  7. lady

    lady New Member

    jak skontaktowac sie z ta firma *?
     
  8. annasroka20

    annasroka20 New Member

    https://dobrekredytowanie.pl/kredyty-dla-zadluzonych-gdzie-szukac-kredytowania/ Nie mówię, że każdemu ten poradnik może pomóc, ale być może warto poczytać? i skłonić się do spotkania z pośrednikiem? który na pewno znajdzie odpowiednie rozwiązanie w całej sytuacji.
     
Wczytywanie...
Podobne Tematy - Zapetlilem sie dlugach Forum Data
Potrzebne 10 tysiescy. Pilnie Udzielę pożyczki Październik 4, 2019
Czy mogę się dogadać w inny sposób niż przez telefon? Forum dla zadłużonych Sierpień 26, 2019
Zaczynają się długi, jak wyjść z tej sytuacji? Forum dla zadłużonych Sierpień 26, 2019
pomoc osoby która wie jak sie za to zabrać Jak wyjść z długów Sierpień 18, 2019
Zawiadomienie o posiedzieniu sądu w sprawie SVEA Ekonomi Forum dla zadłużonych Lipiec 1, 2019

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji, personalizacji treści oraz tworzenia statystyk. Użytkownik wyraża zgodę na używanie cookies oraz ma możliwość ich wyłączenia w swojej przeglądarce.
    Zamknij zawiadomienie
  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji, personalizacji treści oraz tworzenia statystyk. Użytkownik wyraża zgodę na używanie cookies oraz ma możliwość ich wyłączenia w swojej przeglądarce.
    Zamknij zawiadomienie